רשת פוליאתילן

סוגי רשתות להרחקת יונים

לידיעתך, המידע המוצג במאמר זה מיועד למטרות אינפורמטיביות בלבד ואין להתייחס אליו כייעוץ מקצועי. הקורא לוקח על עצמו את כל האחריות לאופן שבו הוא בוחר להשתמש במידע זה.

רשת להרחקת יונים היא שיטה יעילה למניעת כניסת יונים לחללים כמו מסתור כביסה, מרפסות שמש, גג בניין ועוד. קיימים מספר סוגי רשתות, הנבדלים זה מזה בנראות, בחוזק וכמובן במחיר. אז בואו נצלול פנימה ונלמד קצת על ההבדלים.

רוצים להיפטר מבעיית היונים? השאירו את הפרטים שלכם כאן

רשת מונופיל שקופה להרחקת יונים

  • מגיעה בעוביים שונים ,בהתאם לצורך באסתטיקה ובחוזק (0.3-0.8)
  • עשויה ניילון.
  • שומרת על אסתטיות, משתלבת עם הסביבה – שקופה.
  • עמידה בפני מזיקים ופגעי מזג אוויר.
  • לא רעילה לסביבה, לעומת הדברות שונות.
  • לרוב, עמידה בפני אש (נמסה ולא נדלקת).
  • יעילה נגד ציפורים שונות (לפי גודל).
  • יעילה לאטימת חללים גדולים (מסתורי כביסה מקורים, בגגות ובמרפסות)
  • חזקה (0.7 מ"מ יכול להחזיק 22 ק"ג מבלי להיקרע)

רשת שקופה מונופילמנטית היא סוג של רשת העשויה מפלסטיק שקוף המשמש בדרך כלל להרחקת ציפורים במצבים מסוימים, הרשת משמשת כמחסום פיזי נגד ציפורים שונות. זו אחת הדרכים היעילות להרחקת ציפורים מבלי לפגוע בהן, זו אפשרות לא רעילה וידידותית לסביבה בהשוואה לשיטות הדברת ציפורים אחרות.

רשת נגד יונים שקופה
רשת נגד יונים שקופה

אחד היתרונות של שימוש ברשת שקופה מונופילמנטית הוא שהיא משתלבת עם הסביבה שמסביב והיא פחות גלויה לעומת סוגים אחרים של שיטות הדברת ציפורים. בנוסף, רשת שקופה מונופילמנטית היא חומר עמיד שיכול לעמוד בפני חשיפה לאור שמש, רוח וגשם.

עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות מינימליים לשימוש ברשת שקופה מונופילמנטית. לדוגמה, היא יכולה להיות פחות יעילה כנגד סוגים מסוימים של ציפורים או בסביבות מסוימות, וקיים סיכון שציפורים יכולות להסתבך ברשת אם הרשת אינה מותקנת כהלכה, לכן חשוב ומומלץ להתייעץ עם מרחיק ציפורים מנוסה.

למרות החסרונות הללו, רשת שקופה מונופילמנטית היא אפשרות פופולרית מאוד להרחקת ציפורים במסגרות רבות, כולל גנים, מטעים, כרמים, חקלאות ימית ואתרי בנייה. בסך הכל, רשת שקופה מונופילמנטית יכולה להיות פתרון יעיל להרחקת ציפורים בצורה הומאנית למצבים מסוימים.

רוצים להיפטר מבעיית היונים? השאירו את הפרטים שלכם כאן

רשת פוליאתילן להרחקת יונים

רשת פוליאתילן להרחקת יונים

רשת חזקה במיוחד ועמידה בפני חשיפה לשמש רוח וגשם אך פחות אסתטית. למרות זאת, רשת פוליאתילן נותרה אופציה פופולרית להדברת ציפורים במסגרות רבות, כולל בתים, בניינים, גנים, מטעים, כרמים, חקלאות ימית ואתרי בנייה. זהו מוצר רב תכליתי שניתן להתקין בעזרת מרחיק יונים מנוסה.

בסך הכל, ההחלטה להשתמש ברשתות פוליאתילן להדברת ציפורים תהיה תלויה במגוון גורמים, כולל סוג הציפורים הנוכחיות, הסביבה והצרכים הספציפיים של המצב. על ידי בחינת היתרונות והחסרונות של רשת פוליאתילן ונקיטת צעדים כדי להבטיח שהיא מותקנת כהלכה, היא תהיה כלי יעיל להרחקת ציפורים.

רשת פוליאתילן
רשת פוליאתילן

יתרונות השימוש ברשת פוליאתילן להדברת ציפורים

יתרונות השימוש ברשת פוליאתילן להדברת ציפורים

רשת חזקה במיוחד ועמידה בפני חשיפה לשמש רוח וגשם אך פחות אסתטית. למרות זאת, רשת פוליאתילן נותרה אופציה פופולרית להדברת ציפורים במסגרות רבות, כולל בתים, בניינים, גנים, מטעים, כרמים, חקלאות ימית ואתרי בנייה. זהו מוצר רב תכליתי שניתן להתקין בעזרת מרחיק יונים מנוסה.

בסך הכל, ההחלטה להשתמש ברשתות פוליאתילן להדברת ציפורים תהיה תלויה במגוון גורמים, כולל סוג הציפורים הנוכחיות, הסביבה והצרכים הספציפיים של המצב. על ידי בחינת היתרונות והחסרונות של רשת פוליאתילן ונקיטת צעדים כדי להבטיח שהיא מותקנת כהלכה, היא תהיה כלי יעיל להרחקת ציפורים.

  • יעילה: רשת פוליאתילן היא דרך יעילה להרחיק ציפורים מאזור מבלי לפגוע בהן. הרשת יוצרת מחסום פיזי המקשה על גישה של ציפורים לאזור, והציפורים ילמדו בסופו של דבר להתחמק לגמרי מהאזור.
  • לא רעילה: בניגוד לכמה שיטות אחרות להדברת ציפורים, רשת פוליאתילן אינה רעילה ואינה פוגעת בציפורים בשום צורה. זה גם בטוח עבור בני אדם, חיות מחמד, והסביבה.
  • עמידה: רשת פוליאתילן עשויה מחומר עמיד שיכול לעמוד בפני חשיפה לאור שמש, רוח וגשם. הוא גם עמיד בפני קורוזיה, ריקבון וסוגים אחרים של נזקים.
  • רב תכליתי: רשת פוליאתילן היא מוצר רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון רחב של הגדרות, כולל גנים, פרדסים, כרמים, חקלאות ימית ואתרי בנייה.
  • נוחה להתקנה: רשת פוליאתילן נוחה להתקנה וניתן לייצב אותה באמצעות מוטות, יתדות או סוגים אחרים של תומכים. ניתן גם לחתוך לגודל ולצורה לפי הצורך – מומלץ להשתמש בשירותי מרחיק מנוסה על מנת להימנע מהתקנה לא נכונה או פציעות.

רוצים להיפטר מבעיית היונים? השאירו את הפרטים שלכם כאן

חסרונות השימוש ברשת פוליאתילן להדברת ציפורים

חסרונות השימוש ברשת פוליאתילן להדברת ציפורים

  • ציפורים עלולות להילכד: אם הרשת אינה מותקנת כהלכה, ציפורים עלולות להילכד ולהסתבך ברשת, לכן מומלת להתייעץ עם מרחיק ציפורים מנוסה.
  • גלויה: הרשת יכולה להיות גלויה ואולי לא משתלבת היטב עם הסביבה שמסביב. זה עשוי להיות לא רצוי במסגרות מסוימות, כגון אזורי מגורים או נופים מרהיבים.
  • דורשת תחזוקה: הרשת עשויה לדרוש תחזוקה שוטפת, כגון ניקוי או תיקון, כדי להישאר יעילה. זה יכול לקחת זמן ועשוי להוסיף לעלות הכוללת של פתרון השליטה בציפורים.
רשת פוליאתלין
רשת פוליאתלין

רשת מתכת להרחקת יונים

רשת שעשויה מתכת מגולוונת ובעלת ריבועים צפופים, היא מתאימה למקומות שבהם הטמפרטורה גבוהה, מתאימה למקומות קטנים כמו חורי אוורור, ארובה של אח, פירים, עליות גג. רשת מתכת לא כל כך אסתטית.

היתרונות של רשת מתכת להרחקת ציפורים/יונים

  • היא עשויה מתכת מגולוונת ובעלת ריבועים צפופים המקשים על ציפורים להתיישב או לקנן.
  • חומר המתכת הופך אותו לחסין לאש ולא דליק, וזה למה היא מתאימה למקומות בהם יש טמפרטורה גבוהה כמו גגות מפעלים או גגות ישנים שאטומים בזפת או ביריעות ביטומניות המחייבות שימוש במבער.
  • רשת מתכת היא גם פתרון יעיל למקומות נמוכים הנגישים לחיות מחמד כמו חתולים או כלבים ויכולה למנוע את כניסתם. 
  • רשת המתכת קלה יחסית להתקנה, והיא מהווה פתרון חסכוני בהשוואה לשיטות אחרות כמו דוקרנים או דוחי ציפורים (תלוי סיטואציה).
  • רשת מתכת היא דרך הומאנית להרחיק יונים, היא רק מונעת מציפורים להיכנס לאזורים מסוימים מבלי לגרום להן נזק.
רשת מתכת
רשת מתכת

החסרונות של רשת מתכת להרחקת יונים/ציפורים

  • חסרון אחד של רשת מתכת הוא הנראות והאסתטיקה. הרשת בולטת ואינה ניתנת להסתרה, מה שיכול להוות בעיה עבור חלק מהאנשים שמודאגים ממראה רכושם. 
  • חיסרון נוסף הוא שלאחר מספר שנים רשת המתכת עלולה להחליד ויש צורך בהחלפה.
  • החיסרון האחרון הוא שרשת מתכת נגד יונים היא כבדה ומסיבית, ולכן מסובך ולא יעיל להתקין אותה על משטחים גדולים.

רוצים להיפטר מבעיית היונים? השאירו את הפרטים שלכם כאן

רשת פלסטיק להרחקת יונים

רשת פלסטיק להרחקת ציפורים היא זולה וניתנת להתקנה עצמאית אך לא מאוד מומלצת כיוון שהפלסטיק נוטה להתייבש ולהישבר תוך כמה חודשים, חשוב לציין שרשת פלסטיק אינה פתרון מומלץ לטווח ארוך להדברת ציפורים. בנוסף, הרשת צוברת הרבה אבק ופסולת, מה שעלול להשפיע על הנראות והאסתטיות שלה.

למרות החסרונות הללו, רשת פלסטיק היא עדיין אפשרות מתאימה להרחקת יונים במצבים מסוימים. היא משמשת בעיקר להרחקת יונים וציפורים גדולות אחרות. רשת הפלסטיק יעילה גם למקומות נמוכים הנגישים לחיות מחמד כמו חתולים או כלבים ויכולה למנוע את כניסתם.

לסיכום, רשת פלסטיק היא אפשרות משתלמת להרחקת ציפורים במצבים מסוימים אבל היא לא פתרון מומלץ לטווח ארוך להדברת ציפורים בשל נטייתה להתייבש במהירות בשמש ולהישבר תוך מספר חודשים.

רשת פלסטיק
רשת פלסטיק

רוצים להיפטר מבעיית היונים? השאירו את הפרטים שלכם כאן

לסיכום

יש מגוון רחב של רשתות שיעילות להרחקת יונים וציפורים בגדלים כאלה ואחרים, ישנם רשתות יותר עמידות ופחות עמידות, לטווח ארוך ולטווח קצר. על מנת להבין איזה רשת מתאימה לבעיית הציפורים שלכם מומלץ ליצור קשר עם מרחיק יונים מקצועי שמתקין רשתות להרחקת יונים כך שיוכל להמליץ לכם על הרשת שתתאים לכם, אם בכלל. מתקין מנוסה גם יוכל להציע לכם אלטרנטיבות כאלה ואחרות שאולי גם יחסכו לכם את הכסף שלכם. מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם כאן על מנת לקבל ייעוץ מקצועי.

לעוד מאמרים בנושא

הגיע הזמן להיפטר מהיונים המטרידות, צרו איתנו קשר

Scroll to Top